štvrtok 2. júla 2015

Suzanne Collins - Drozdajka

Hello people,
Dneska mám pre Vás recenziu na záverečný diel Hunger Games.


Predtým ako začnem recenziu chcem sa Vám vyžalovať. Viete aké je ťažké vydávať pravidelne články? Nejde o to, že nemám čo vydávať, práve že naopak. Všetco včera vydali mesačné chvastačky a ja si musím počkať do budúceho týždňa, kým sa Vám budem môcť pochváliť novými knihami. Ale čo už je to moja chyba, že som si vybrala pravidelnosť článkov a určite ho rušiť nejdem. Potom by to tu vyzeralo ako na sánkach. No, tak prejdime konečne už k recenzií.

O knihe: Kniha je v tvrdej väzbe a má 210 strán.
Katniss je už konečne mimo arény, ale tým sa hrôza nekončí. Musí bojovať proti sídlu, ale hlavne sama so sebou. Depresie, ktorými Katniss bojuje sú naozaj závažné a nekončia až do úplného konca. Keď s trinástym obvodom porazia všetky kraje, vydajú sa do sídla. Tam sa nakoniec Katniss dostane len s pár vojakmi. Život prezidenta Snowa je len v Katnissiných rukách.


"Pravda je taká, že žiť vo svete, kde sa dejú takéto veci, neprospieva nikomu"


Môj názor: Wau. To je môj názor na túto knihu wau. Čakala som od tejto knihy veľa a ešte viac som dostala. Kniha ma celý čas držala v napätí, až som sa od nej nevedela odtrhnúť. Zostávala som pri nej hore až do polnoci. Proste bola som prekvapená. Nečakala som, že zomrú ľudia, ktorý zomreli. Najväčšie prekvapenie pre mňa bol koniec. Katniss bola Drozdajka, a preto mala byť najsilnejšia a mohla sa stať aj prezidentkou, ale spisovateľka sa rozhodla, že pošle Katniss inou cestou. Bola som prekvapená aj zo zachovania Gala. Dosť ma to prekvapilo. Na to aký boli dobrý kamaráti.
Nejdem rozoberať čo sa stalo a ako sa kto zachoval. (To by bol veľký spoiler.) Aj keď mám chuť Vám napísať všetky podrobnosti a posťažovať sa, že to autorka mohla vymyslieť inak. No to Vám neurobím. Strašne, ale strašne sa mi páčil prológ. To bolo niečo nádherné. Áno plakala som pri ňom. Ale asi sa už presuniem ku hodnoteniu.


Raz večer mi zašepká: "Miluješ ma. Pravda alebo výmysel?"

A ja mu odpoviem: "Pravda."


Hodnotenie: Tejto knihe dávam:



Aj keď sa mi prvý diel nepáčil s druhým to už vyzeralo ružovejšie. No tretí ma totálne prekvapil.
Určite všetkým sériu odporúčam. Som rada, že som pretrpela prvú časť a pokračovala v sérií.

Tak to je odo mňa k tejto knihe všetko.
Ahoj pri ďalšom článku.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára