pondelok 9. februára 2015

E. L. James - Päťdesiat odtieňov sivej

Ahoj, vítam Vás pri novej recenzií
Dneska o 50 odtieňoch sivej



O knihe: Kniha je v tvrdej väzbe a má 607 strán
Erotický príbeh o 22 ročnej študentke Anastázií, ktorá ide spraviť rozhovor so známym a bohatým Christianom,  sponzorom jej školy. To však ešte netuší že sa doňho zaľúbi. Na konci rozhovoru ju Christian pozve na kávu, kde sa skamarátia, trochu aj zoznámia ale hlavne Christian povie Ane že nie je pre ňu vhodný partner. Po nejakých zážitkoch (nejdem všetko spoilerovať) sa dajú dokopy a nažívajú si dosť divným, erotickým životom.
Môj názor: Čitatelia tejto knihy sa delia na dve skupiny:
1. Tý ktorý ju zbožňujú
2. Tý ktorý ju neznášajú
Ja patrím do tých, ktorý ju neznášajú. Priznám sa že som ju nedočítala (skončila som v polovici) ale to mi vôbec nevadí, keďže viem čo bude ďalej. Myslela som si že to bude dobrá kniha, ale keď som sa dozvedela tajomstvo o Christianovi som mala dosť. Dostala som úplne nechuť pokračovať v čítaní tejto knihy, no nejak som sa k tomu dokopala a dočítala  som sa aspoň do polky. Christian je podľa mňa hnusný, egoistický pedofil, ktorému ide len o jednu vec. Neskoršie sa stáva z neho milší chlapík, ale aj tak mi bol nesympatický. Anastázia je zas opačná - na začiatku milá, tichá a jemná. No neskoršie je z nej namyslené dievča, ktoré túži len po Christianovi. Túto knihu som si prečítala na základe vychvaľovania kamarátiek a som rada že som si ju nekúpila ale len požičala lebo by letela von oknom. Nechápem ľudí, ktorým sa páči. Ale ako sa vraví 100 ľudí, 100 chutí. Nejdem ďalej urážať túto knihu a tak sa presuniem k hodnoteniu.
Hodnotenie: Tejto knihe dávam 2 hviezdičky z 5 a to kvôli peknej obálke a dobrému nápadu, ktorý nie dosť dobre dopadol.
Tak to je teda odo mňa všetko a Ahoj pri ďalšej recenzií.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára