utorok 17. februára 2015

Ten of Tuesday

Ahoj
Predstavujem vám nový projekt, do ktorého som sa zapojila. Volá sa Ten of Tuesday a vymyslel ho Aďo z blogu Universe Of Wonderful Books.


O čo ide? 
V utorok (je jedno či každý týždeň alebo mesiac (kedy budem tento článok vydávať ja Vám napíšem v informačke na budúci týždeň)) vyjde článok o desiatich knihách -
4 ktoré by som si chcela prečítať
2 ktoré by som si chcela najbližšie kúpiť
2 ktoré si určite v najbližšej dobe prečítam
2 ktoré práve čítam

Tak poďme na to: 

4 knihy, ktoré by som si chcela prečítať: Domov pre neobyčajné deti slečny Peregrínovej - Ransom Riggs; Štyri - Veronica Roth, Hunger games 2 a 3 - Suzane Collins, Zlodejka kníh - Marcus Zusak

2 knihy, ktoré by som si chcela najbližšie kúpiť: Domov pre neobyčajné deti slečny Peregrínovej - Ransom Riggs,  Zlodejka kníh - Marcus Zusak

2 knihy, ktoré si určite v najbližšej dobe prečítam: Štyri - Veronica Roth, Páta hora - Coelho Paulo

2 knihy, ktoré práve čítam: Experiment - Veronica Roth, Denník Anny Frankovej ( túto knihu čítam ako e-knihu a tak neviem či ju dočítam, čo ma veľmi mrzí, ale nanešťastie sa nedá nikde zohnať)

Tak to je odo mňa všetko. Tešte sa na budúci týždeň, vyjde informačka.
Ahoj




2 komentáre:

  1. no tá anna franková je zatiaľ na túto dobu stratený prípad. už len keby sa jej nejaké vydavateľstvo chopilo :) inakšie je to knižka, ktorú by mal mať podľa mňa prečítanú každý, takže ju určite dočítaj (!!),,od Zusaka som čítala len Roky pod psa a Zlodejku hádam tiež niekdy stihnem prečítať. Riggsa a jeho neobyčajné deti som začala, ale žiaľ nedokončila, trošku som si to inak predstavovala. Keď to ale prečítaš a napíšeš recenziu, určite mi daj vedieť, prečítam si tvoj názor na ňu :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Anna Franková je úžasná a nedostupná na neurčito. Písala som už aj do Ikaru ale dotlač neplánujú, čo ma moc mrzí. Dúfam že sa mi na budúci mesiac podarí zakúpiť knihu od Riggsa, moc sa na ňu teším. Určite bude na ňu aj recenzia. Ďakujem za komentár a za odporučenie :)

      Odstrániť