pondelok 23. marca 2015

Knihy za Marec

Ahoj,
Je skoro koniec mesiaca a tak som sa rozhodla Vám napísať článok Knihy za...



Za tento mesiac sa mi nazbierali tri knihy. Som zvedavá kedy to budem všetko čítať.
Tak poďme na to.

Prvú knihu za tento mesiac som dostala. Je to kniha Sveták od Danielle Steel.


O tejto knihe  nič neviem, akurát to, že to má byť román.


Ďalšiu knihu som si kúpila u nás v jednom knihkupectve za 3,99. Tak neberte to za takú cenu.
Je to kniha Karanténa od Lexa Thomasa.



Po tejto knihe som už dlho pozerala ale dať 10 euro zaa knihu, ktorej pokračovanie asi nikdy nevyjde, sa podľa mňa neoplatí. No a tak som raz išla do mesta a povedala som si, že sa len pozriem, ale keď som ju uvidela, tak som ju ani z ruky nepustila a hrdá som išla k pokladni.

Poslednú knihu som si tiež kúpila v tom knihkupectve spolu s predchádzajúcou. Je to Obyčajná tvár, ktorú som tiež mala na svojom Wishliste a keď som išla s knihou k pokladni, zbadala som túto len za 2,99.


Do toho mesta som išla pôvodne si kúpiť obal na mobil, ale tak obal nemali, tak som si kúpila dve knihy za cenu jednej. Prišla som však na to, že do mesta nebudem môcť chodiť tak často, lebo by som za chvíľu skrachovala.
Ale hlavné je, že mám z tých kníh radosť a teším sa až sa do nich pustím.

Tak to je všetko o knihách za tento mesiac.
Ahoj pri ďalšom článku.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára