utorok 22. septembra 2015

Kreativator.eu

Hello people,

Ako už možno viete, získala som novú spoluprácu s obchodom Kreativator. Na ich stránke si môžte vytvoriť vlastné tričko, mikinu a veľa ďalších zaujímavých vecí. Ja som si u nich vytvorila tričko, ako to prebiehalo a veľa iných vecí okolo toho môžte nájsť práve v tomto článku.

Začnem teda od začiatku. Písala som im v Nedeľu (neviem prečo práve v nedeľu). Odpísali mi v Utorok, čo bolo dosť rýchle (narozdiel od iných, ktorým som písala). Spýtala som sa ohľadne spolupráce veľa vecí a pani bola ochotná a aj mi hneď odpísala. K vytváraniu trička som sa dostala asi až v Nedeľu, keďže som buď nebola doma alebo som nestíhala. Môj pôvodný návrh bolo to isté tričko len v modrej farbe. Vytváranie trička bolo fakt jednoduché, stránka je úplne prehľadná.  Keďže som si to nejako rozmyslela, tak som im v pondelok ráno písala, že by som si chcela zmeniť farbu. Na to mi hneď odpísali, že v pohode, že mi tú objednávku zrušia a nech si to navrhnem na novo. Tak som si to tričko navrhla a vyzerá takto:

Keby niekto nerozumel, tak to znamená:
Keď nemáš pre koho žiť zomrieš pre nič.

V Pondelok som si ho navrhla, v Utorok bol sviatok a v Stredu som ho už mala doma. Bola som prekvapená, že prišlo tak rýchlo (a hlavne pri Slovenskej pošte). Tričko je úplne dokonalé a hlavne to je 100% bavlna, z čoho mám najväčšiu radosť, keďže umelé tričká moc nemusím. 



Tá visačka je úžasná.



Tričko je fakt super a som rada, že mám konečne tričko s mojím obľúbeným citátom.

Takto nejak dopadla moja spolupráca s Kreativator.
Obchod môžem len odporučiť.
Keby ste si chceli u nich niečo vytvoriť, tak kliknite sem.
Ahoj pri ďalšom článku.



Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára