piatok 27. februára 2015

Balíček! #1

Ahojte,
Dneska mi konečne prišli knihy. Mala som z nich takú radosť, že som to skoro zabudla nafotiť, ale našťastie som si spomenula a preto tu mám pre Vás fotky, ako som ho otvárala.




Tak poďme na to:

Doniesol mi to kuriér a na to že mi to doviezli v aute tak to v najlepšom stave teda nebolo.


Dokonca som dostala strach či sa s tými knihami niečo nestalo.


No keď som balíček otvorila, tak v ňom bol ešte jeden čo ma dosť potešilo, lebo som mala istotu že s tými knihami naozaj nič nie je.


Keď som ich už vytiahla aj z toho balíčka, tak boli zabalené v pukaciom sáčku, z ktorého zase mali radosť moji bratia.


Tak som to konečne odbalila a našla som tam bloček (musela som ho otočiť lebo tam bolo celé meno a adresa), záložka (to ma dosť potešilo, lebo v poslednom čase neviem žiadne nájsť) a knihy.


Tak toto je prvá kniha, na ktorú som sa neskutočne tešila a bola dôvodom zakúpenia týchto kníh. Denník Anny Frankovej.


A toto je druhá kniha, o ktorej som nič nevedela ale mamina mi ju objednala. Anna Franková.


Keď som ju otvorila, tak som iba otvárala ústa, lebo tá kniha je naprosto dokonalá. Má v sebe obrázky a obrázky Anny, jej rodiny, bytu a všeličoho iného. Inač na tomto je dom, v ktorom sa skrývali.


Tu vidno obidve, ale to nebol zámer, chcela som aby bolo vidno, že mi prišla zabalená. Vážne neviem prečo, ale dosť to potešilo, že ju aj osobitne balili.


Tu je odfotené ako je denník písaný.




Dosť ma prekvapilo že kniha má aj prebal.


A takto vyzerá bez neho.


Knihy majú úplne dokonalé chrbty a tak som Vám ich musela odfotiť. A áno mám v piatok červenú mikinu.


Takto ich chrbty vyzerajú bez prebalu.

Čo bolo dosť zlaté je ich bloček, na ktorom je táto cute panda.
PS: Na tom bločku je aj internetové knihkupectvo cez, ktoré som si ich kúpila ak by ste mali záujem.

Takže knihy, ktoré mi prišli sa volajú Denník Anny Frankovej a Anna Franková. Sú v brožovanej väzbe. Mám z nich hroznú radosť, pretože zohnať Denník Anny Frankovej je dosť ťažké, síce sú v češtine, ale sú úplne dokonalé. Ak by niekto nevedel kto je Anna Franková (čo pochybujem, ale pre istotu), tak Anna bola židovka, ktorá si začala písať denník. Počas toho, ako si ona písala, začali posielať židov do koncentračných táborov. čo je najviac zaujímave, je že Anna opisuje ako sa skrývajú aby ich nenašli a písala si ho až kým ich nenašli. Viacej o tom už nebudem písať. Dozviete sa, keď napíšem recenziu.

Dobre to je odo mňa všetko. Idem sa tešiť z kníh a asi aj rovno začať čítať.
Ahoj pri ďalšom článku.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára