utorok 11. augusta 2015

Ten of tuesday #4

Hello people,
nevedela som sa rozhodnúť aký článok napíšem. A keďže nie som doma a nedá sa mi písať články, tak som sa rozhodla Vám po dlhom čase napísať Ten of tuesday.


Ak neviete o čo ide prvý článok nájdete tu.

4 knihy, ktoré by som si chcela prečítať: 1. Pýcha a Predsudok  2. Zlodejka kníh 3. Pán prsteňov 4.Pán prsteňov 2 

2 knihy, ktoré by som si chcela v najbližšej dobe kúpiť: Zlodejka kníh a Čakanie na pesa

2 knihy, ktoré v najbližšej dobe určite prečítam: Bezpečný prístav a The perks of being a wallflower. Tieto dve knihy cestujú momentálne so mnou, takže ich musím prečítať.

2 knihy, ktoré práve čítam: Tak to sú zase Bezpečný prístav a The perks of being a wallflower. Preto so mnou aj cestujú, lebo sú už rozčítané.


Tak to je asi všetko k tomuto článku.
Ahoj pri ďalšom.



2 komentáre:

  1. Zlodějku knih si určitě pořiď a přečti, jelikož je to vážně fantastický (smutný) příběh ...
    The perks of being a wallflower právě čtu a zatím jsem nadmíru spokojená :)

    http://milujemekihy.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Zlodejku kníh plánujem ešte tento mesiac :) a v Charliem som asi za polkou, ale už som ho asi dva týždne neotvorila :/ :)

      Odstrániť