sobota 8. augusta 2015

Knižné posedenie #13

Hello people,




Predstavte si: Ste obyčajné dievča, ktoré si žije svoj život. Nanešťastie však bez rodičov. Vaši rodičia údajne zomreli pri padnutí lietadla. Oslavujete už pätnáste narodeniny a všímate si dosť veľké zmeny: narastanie svalov bez cvičenia, nočné videnie. Nečakane Vám príde balík, v ktorom je cédečko práve populárneho speváka. Neviete od koho to cédečko je, až kým neprídete ku kamarátovi a zistíte veľa vecí.



Poznávate knihu?

 Je to Mačací gén od Thomasa Brezinu.





Neviem ako mám viac opísať knihu. Je to taká príjemná oddychovka, ktorú máte za jeden deň prečítanú.

Pred touto knihou som čítala knihu Údolie ľalií, ktorú som nejak nemohla spracovať a musela som si prečítať niečo iné. Nejakou náhodou som v Knižnici natrafila na túto knihu a tak som si ju zobrala. Neviem čo mám od knihy čakať, keďže som o nej nikdy nepočula.

Zatiaľ ma nenudí a skoro stále sa niečo stane. Uvidím, keď ju dočítam.

Tak to je k tejto knihe všetko. Ako som bola nakoniec spokojná sa dozviete vo Štvrtok.
Ahoj pri ďalšom článku.


2 komentáre:

  1. Ja na Brezinu veľmi nie som, ale niekedy si od neho rada prečítam klub záhad. Čítala som od neho aj sériu kníh šílene divocí andílci a páčilo sa mi to. Som zvedavá ako sa ti bude páčiť Mačací gén.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Od Brezinu som nič iné ako Klub záhad nečítala, preto som bola prekvapená, keď som videla od neho YA, aj preto som po nej siahla. O tej druhej sérií som ešte nepočula. :)

      Odstrániť