nedeľa 15. februára 2015

J.R.R.Tolkien - Hobit

Ahojte je tu nová recenzia
Na knihu Hobit od J.R.R.Tolkiena



O knihe: Kniha je v tvrdej väzbe a má 220 strán
Príbeh  je o hobitovi Bilbovi, ktorý sa vydá na dobrodružstvo za drakom spolu s 12 trpaslíkmi a s čarodejom. Cestou zažijú veľa dobrodružstiev až sa nakoniec dostanú k Osamelej hore k drakovi.
Môj názor:
Filmy ste už určite videli a tak viete o čom to je. Kniha sa mi veľmi páčila, dokonca viacej ako filmy. Písanie Tolkiena je nádherné. Pri jeho opisovaní postáv a rozprávaní (písaní) príbehov som mala pocit akoby som tam naozaj bola a videla a zažívala s nimi tie dobrodružstvá. Je to naozaj nádherná kniha a preto odporúčam každému si ju prečítať. K tejto knihe som sa dostala kvôli mojej nedočkavosti na posledný diel Hobita.  Chcela som vedieť ako skončí a keďže nám ležala na poličke už niekoľko rokov, tak som sa hneď vrhla do čítania. Určite to neľutujem,  aspoň som všetkým prezradila ako to skončí.
Hodnotenie: Za krásne písanie, úžasný dej a nádhernú obálku tej knihe čo iné dať ako päť hviezdičiek z piatich a to bez rozmýšľania.
Tak teda Ahoj nabudúci týždeň pri novej recenzií.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára