utorok 3. februára 2015

Prekliate mesto - Lisa McMannová

Ahoj volám sa Aďa. A toto je moja úplne prvá recenzia. Bude ako ste si už mohli prečítať na knihu Prekliate mesto od Lisi McMannovej. 



O knihe:Kniha je v mäkkej väzbe a má 224 strán.
Príbeh sa odohráva v malom mestečku s 214 obyvateľmi, v ktorom sa nič nedeje. Teda až do teraz, keď sa stratí jedna študentka. Hlavná postava stratu študentky ani nerieši. Začne ju to zaujímať až keď sa stratí jej najlepší kamarát, čo ju veľmi zoberie a začne ho hľadať.
Môj názor: Hlavná postava je dievča s menom Kendall, ktorá je podľa mňa až moc poriadna(ráno vstáva skorej aby v triede upravila lavice a kriedy, doma pred spaním kontroluje okná...) čo sa málokedy vidí. V celom príbehu sa mi najviac páčili odkazy ako: Pomôž mi! Zachráň ma!... Kniha je podľa mňa úplne úžasná ako príbehom tak aj obálkou. Číta sa veľmi ľahko a dosť rýchlo. Ja som ju prečítala za jeden deň.
Hodnotenie: Dávam jej teda päť hviezdičiek z piatich.
Ďakujem za prečítanie a Ahoj pri ďalšej recenzii.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára