štvrtok 26. marca 2015

John Green - Na vine sú hviezdy

Ahoj,
Dneska zase recenzia. Dnes ale konečne od Johna Greena - Na vine sú hviezdy


O knihe: Kniha je v tvrdej väzbe a má 238 stán
Príbeh o Hazel, ktorej v dvanástich zistili rakovinu. Od dvanástich je buď zavretá doma alebo v nemocnici. Raz sa jej mama rozhodne, že Hazel trpí depresiou, kvôli tomu, že číta dookola stále tú istú knihu. Tak sa jej doktorka rozhodne, že jej nasadí viacej liekov a pošle ju na stretnutia s ľuďmi, ktorý tiež trpia rakovinou. Najskôr sa jej tam moc nechce chodiť, ale raz tam stretne jedného chlapca, ktorý po nej celý čas pozerá. Skamarátia sa a nakoniec začnú spolu aj chodiť.

Môj názor:  Mám rada túto knihu. Nie len preto, že je populárna a tak, ale páči sa mi jej obsah a hlavne nápad, spojiť dvoch ľudí s rakovinou, ktorý spolu začnú chodiť. Túto knihu som čítala ešte predtým ako začali všetci okolo nej robiť veľké haló a aj preto sa mi asi tak moc páčila. Čítala som ju cez leto, keď som išla do Chorvátska a vôbec som sa od nej nemohla odtrhnúť. Na konci som sa rozplakala ako malé dieťa. Bola som aj na filme, samozrejme som si to nemohla nechať uniknúť, no tam som neplakala vôbec. Neviem prečo či mi to prišlo, že viem čo sa stane, alebo či mi to neprišlo až tak ľúto ako v knihe. Som veľmi rada, že som si ju prečítala skorej ako o nej všetci začali robiť veľké haló, aspoň mi nikto neprezradil o čom to je a čo sa tam všetko stane. Najviac sa mi páčilo ako ľudia hneď tú knihu chceli čítať a aké veľké haló robili ohladne Papierových miest, že si to musia hneď prečítať a doteraz to ešte nemajú prečítané.


Hodnotenie:  Ako inak dávam jej päť hviezdičiek z piatich. A to hlavne za tú originalitu. Ešte som nevidela knihu s takou témou.

Tak to je odo mňa všetko.
Ahoj, pri ďalšom článku.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára