štvrtok 4. júna 2015

Matthias Heyl - Anne Franková

Hello people,
Po asi dvoch mesiacoch čítania mám pre Vás recenziu na knihu Anne Franková




O knihe: Kniha je v mäkkej väzbe a má 158 strán.
Kniha opisuje život rodiny Frankovej, od ich narodenia až po smrť. Autor píše ako sa s kým spoznali, a s kým sa kamarátili. Opisuje aj zlú situáciu pre židov v celej Európe.




Môj názor: Kniha sa volá Anne Franková.  Podľa názvu, by teda mala byť o Anne maximálne o jej rodine. Tak to aj je, až na to, že vo väčšine knihy autor opisuje situáciu židov. Kedy nemohli čo robiť, ako sa museli správať, čo sa kedy stalo. Doslova ma to nudilo, pretože knihu som čítala za účelom sa viac dozvedieť o Frankovcoch. Nie o tom, ako sa mali židia v Európe. Ako bolo by to fajn, keby napríklad napísal, že v tedy mali zákaz a tak, ale on to rozpisoval aj na tri strany. To mi dosť vadilo.

Sen Anny Frankovej sa splnil. Stala sa spisovateľkou a prekonala smrť.

Hodnotenie: Tejto knihe dávam 2 a pol hviezdičky z piatich. Neviem jej dať viac, pretože podľa mňa nesplnila ten účel čo mala.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára