štvrtok 25. júna 2015

Ransom Riggs - Domov pre neobyčajné deti slečny Peregrínovej

Hello people,
Tento článok je presne päťdesiaty na tomto blogu a náhodou (vážne som to neplánovala) vychádza recenzia na recenznú knihu od e-kníhkupectva PreŠkoly.


O knihe: Kniha má 348 strán a je v tvrdej väzbe.
Príbeh je o pätnásť ročnom Jacobovi, ktorý má dobrý vzťah so svojím dedom. Dedo mu rozpráva príbehy zo svojej minulosti, ktorým málokto uverí. Jacob im verí, až do chvíle, keď mu spolužiaci povedia, že si vymýšľa. Od vtedy Jacob nechcel počuť žiadne dedové príbehy, až kým ho dedo s poslednými slovami neposlal na ostrov, kde vyrastal.

Takmer som počul doktora Golana, ako hovorí: "V tvojom prípade je ten dom natoľko nabitý emóciami, že stresovú reakciu mohlo spustiť už to, že si doň vôbec vkročil."


Môj názor: S knihou som bola veľmi spokojná. Nemám jej čo vytknúť.
Postavy boli opísané úžasne a fotky k opisom boli ešte lepšie. Zaskočilo ma, že všetky fotky pochádzajú zo zberateľských kúskov. Chcela by som vedieť, či sú upravované alebo nie.
Kniha, ako povedal sám Jacob, je rozdelená na predtým a potom. Do časti predtým patrí opis jeho normálneho života, až kým neodíde na ostrov. Do časti potom patrí časť od príchodu na ostrov, až po úplný koniec.

Na prahu celkom nového Predtým a Potom. 


Koniec. To je to čo som Vám chcela opísať. Nevedela som čo chcem od konca. Možno, že sa Jacob vráti domov a bude ďalej žiť, ale to sa nestalo. Koniec som vôbec, ale že vôbec nečakala a to bolo to úžasné. Po tejto knihe mám chuť väčšine z kníh, ktoré som prečítala a dala som im päť hviezdičiek, jednu strhnúť. A keď ešte počítam tú obálku. Tiež bolo zlaté, že tam je šnúrka a nepotrebujete záložku. Konečne som bola Šťastné, že po dočítaní istej časti som nemusela hľadať záložku. Ešte chcem spomenúť jednu vec. Páčilo sa mi, že je kniha napísaná, akoby ju hovoril chlapec. Nedávno som dočítala jednu knihu a tam rozprávala príbeh autorka (dozviete sa v reenzií na danú knihu).
Táto kniha je proste perfektná a teším sa na jej pokračovanie.

Hodnotenie: Nečakane dávam tejto knihe:



Úplne všetkým odporúčam a doslova prikazujem si ju prečítať. Vážne sa to oplatí.

Za túto knihu Ďakujem e-knihkupectvu PreŠkoly.
Knihu si môžte kúpiť tu.
To je všetko k tejto knihe,
a Ahoj pri ďalšom článku.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára