utorok 7. júla 2015

Knihy za Jún

Hello people,
Zas a raz je koniec mesiaca a ja Vám po dvoch mesiacoch prinášam moje nové knihy.

 Za tento mesiac som si kúpila tri knihy a jednu som dostala na recenziu. Sú len štyri za tento mesiac ale som za ne aj tak rada.

Ako prvú som si tento mesiac kúpila knihu Pád od Lauren Ketaovej . Pre túto knihu som sa rozhodla kvôli tomu, že máme doma poslední diel a nejak ma to zaujalo. No, a tak ju mám už doma.



Druhú knihu, ktorú som si tento mesiac kúpila je Údolie Ľalií od Alexandri Pavelkovej. Túto knihu mi odporučila jedna známa, že to napísala jej kolegyňa a kamarátka. Prvo som o tej knihe nechcela ani moc počuť, ale moja mamča sa rozhodla, že mi ju zaobstará. Tak som teda povedala, že fajn, ale prosím si ju aj s autogramom. A tak mám prvú knihu s autogramom doma. A keby sa mi náhodou nepáčila, tak má aspoň úžasnú obálku.



Ako ďalšiu knihu, som dostala  na zrecenzovanie  Domov pre neobyčajné deti slečny Peregrínovej od Ransona Riggsa. Som za ňu stráášne rada. Ako viete dlho som po nej túžila a konečne je doma. Má ešte tú česť, že je to moja prvá recenzná kniha. Za knihu Ďakujem internetovému knihkupectvu PreŠkoly.



Posledná kniha za tento mesiac mi prišla kniha The perks of being a walflower od Stephena Chboskyho. Konečne je moja láska z Londýna doma.



Tak to sú všetky moje nové knihy za tento mesiac.



Ahoj pri ďalšom článku.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára