štvrtok 16. júla 2015

Lauren Kateová - Pád

Hello people,
 Mám tu pre Vás zase recenziu, tentokrát na prvý diel zo série Padlí anjeli.



O knihe: Príbeh je o sedemnásť ročnom dievčati Luce. Luce bola obyčajné dievča ako každé, až do chvíle, kým si všetci nemysleli, že zabila svojho priateľa. Preto Luce skončila na nápravnej škole. Z údajnej vraždy si nič poriadne nepamätala. Na nápravnú školu prišla spolu so štyrmi novými spolužiakmi. Tu spoznala Cama. Milého, zlatého chlapca, ktorý sa na prvý pohľad do Luce zaľúbil. Neskoršie bola Luce pridelená jedna zo študentiek, aby jej ukázala školu. Presne pri tejto prehliadke Luce uvidela Daniela. Úžasného chlapca, o ktorom skoro nikto nič nevie.

Môj názor: S knihou som bola spokojná. Nevedela som do čoho idem a preto ma aj dosť prekvapila. Doslova som ju hltala, až do tri-štvrtiny knihy, kde mi to strašne, ale strašne pripomínalo upírske denníky a taktiež sa dej dookola opakoval. Daniel. Cam. Cam. Daniel. Vtedy som mala chuť knihu odložiť. Ale vydržala som a bola som aj rada. Koniec bol originálny.

"Majú títo strážcovia niečo spoločné s Danielom Grigorim, ktorý je tu?"


Postavy boli opísané super. Vedela som si predstaviť, ako približne vyzerajú, aj príroda bola opísaná perfektne. Každá postava mala svoje vlastnosti a aj tajomstvá, ktoré skrývali, a to sa mi na tom páčilo, že aj keď tých postáv bolo tak veľa, každá mala svoje tajnosti a prekvapenia.

Hodnotenie: Škoda, že sa mi tak podobala na upírske denníky a dej sa stále opakoval. Preto knihe dávam:




Tak to je odo mňa k tejto knihe všetko.
Ahoj pri ďalšom článku.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára