štvrtok 30. júla 2015

Morgan Matsonová - Amy & Roger na cestě

Hello people,
Nemôžem uveriť, že som dočítala Amy a Rogera. Neviem ako napíšem túto recenziu. Neviem vôbec vyjadriť svoje pocity k tejto knihe.



O knihe: Kniha je v mäkkej väzbe a má 418 strán
 Amy je obyčajné dievča, ktoré skončí druhý ročník na strednej a musíca presťahovať za mamou, na druhú stranu Ameriky. Deň pred odchodom jej mama oznámi, že príde istý Roger, s ktorým sa hrala ako malá, a že ju odvezie k mame v ich aute. Jej mama im naplánuje cestu aby im trvala štyri dni. Amy a Roger sa však rozhodnú si cestu predĺžiť a zastavia sa na veľmi krásnych miestach.

Môj názor: Táto kniha je úplne obyčajná, a pritom Vás úplne zaujme. Prvo som nevedela, čo si mám o knihe myslieť a čo mám od nej čakať, tak som si povedala, že to bude o dvoch, ktorý cestujú a postupne sa do seba zaľúbia. Toto som sa ale úplne mýlila. Kniha je naozaj o dvoch ľuďoch, ktorý sa vyberú na cestu, ale určite sa postupne do seba nezaľúbia. Teda áno, no proste musíte si to prečítať. Celý čas odhaľujeme Amynu minulosť. A tá minulosť je naozaj zaujímavá.

"Tie najlepšie objavy prišli k ľuďom, ktorý ich nehľadali."


S knihou som bola úplne spokojná a ku koncu som si hovorila, že jej dám plné hodnotenie, ale posledných štyridsať (v podstate iba dvadsať) strán zmenilo môj názor. Čakala som, kedy sa stane niečo medzi Amy a Rogerom, ale nič neprichádzalo, a potom zrazu bum, a na štyroch stránkach bolo, ako sa bozkávali, ako mali aj niečo viac, a po štyroch stranách odchádzali preč a lúčili sa. Ako fakt? Ja som čakala, že sa autorka s tým vyhrá, (veď tá kniha má vyše štyristo strán) ale nie, ona to zhrnie v štyroch stranách. Toto ma fakt nahnevalo. Už som si naozaj vravela, že tej knihe nemám čo vytknúť a ono sa to takto skomolilo. Ale čo už.

Hodnotenie: Knihe dávam:



Za knihu Ďakujem e-knihkupectvu PreŠkoly.
Vy si ju môžte kúpiť tu.
To je k tejto knihe všetko.
Ahoj pri ďalšom článku.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára