utorok 21. júla 2015

Wishlist #3

Hello people,






Prvá kniha, ktorá pribudla na mojom wishliste je Zostaň so mnou. Túto knihu tam už mám dlhšie a ako som počula ide vyjsť asi tento mesiac jej pokračovanie. Stále rozmýšľam či si knihu kúpim v slovenčine alebo v angličtine. Kniha ma zaujala hlavne kvôli filmu, ktorý zbožňujem.




Ďalšia kniha je Zber kostí. Na túto knihu som počula strašne dobré ohlasy a všetci ju odporúčajú. Som teda zvedavá. 




A posledná kniha je Fanúšička.  Táto kniha vyšla tento rok a bol okolo nej veľký ošial. A tak skončila na mojom wishliste. Už ste ju mohli u mňa vidieť v plánoch na leto. Mala som ju dostať k meninám, ale dostala som na ňu peniaze. A vlastne, neviem ani na čo čakám a prečo som si ju nekúpila hneď. Uvidím, či si ju kúpim už tento mesiac, alebo až budúci. 




Tak to sú všetky knihy na mojom wishliste, pre dnes. 
Ahoj pri ďalšom článku.



Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára