sobota 15. augusta 2015

Knižné posedenie #14

Hello people,

Predstavte si: Chcete sa zbaviť minulosti. Kam pôjdete? Samozrejme že na vidiek. Nájdete si prácu a šporíte si. V obchode ste už stáli zákazník, a tak nezaškodí sa trochu skamarátiť s majiteľom a jeho úžasnými deťmi. Začnete spolu chodiť na výlety a začnete si aj dobre rozumieť. Čo viac si priať? 

Spoznali ste knihu?

Bezpečný prístav od Nicholasa Sparksa.


Nevime moc čo napísať. Keď mám pravdu povedať mám úplný blog. Nechce sa mi čítať a teraz som zistila, že nie som schopná ani napísať článok. (hlavne keď ich potrebujem práve teraz napísať aspoň tri). Neviem čo je so mnou, ale dosť mi to vadí pretože nedokáže knihe venovať pozornosť, ba čo viac, ja nie som schopná ju ani chytiť do ruky a čítať ju. Bezpečný prístav mám rozčítaný skoro mesiac a otvorila som ho asi tri krát. Je to dosť ťažké pretože knihu potrebujem zrecenzovať, a mne sa vážne do toho čítania nechce, ale už si nejdem vylievať srdce a prejdem teda ku knihe.

Kniha je zatiaľ fajn, ale príde mi že je pre väčšiu vekovú hranicu. Teda už mám pätnásť, ale keď knihu čítam sa cítim aspoň na tridsať. Neviem čím to je. Môžem, ale povedať že som si riadne obľúbila Kate. Je to zaujímavá postava, tak isto aj Alex. A Kristen je úplne božská. 

Za knihu Ďakujem e-knihkupectvu MegaKnihy

Tak to je asi všetko. Nedokážem už viac napísať.
Ahoj pri ďalšom článku.


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára