sobota 22. augusta 2015

Knižné posedenie #15

Hello people,



Predstavte si: Idete ráno normálne do školy. Príde po Vás autobus, Vy nastúpite a sadnete si na svoje zvyčajné miesto. Po chvíli sa však spustia obrovitánske  krupy, ktoré donútia vodiča prejsť k obchodu. Predtým sa však autobus prevráti a pol autobusu pri tom zahynie. Našťastie však hneď za Vami ide druhý autobus, ktorý Vás zoberie do nákupného centra. Tam sa šoférka autobusu rozhodne, že pôjde do najbližšej nemocnice. Takže ostanete s trinástimi deťmi samy v nákupnom centre bez toho aby ste vedeli čo máte robiť.


Spoznali ste knihu?

Monument 14 od Emmy Laybournovej



Rozmýšľala som, čo by do tejto knihy mohli ešte zahrnúť okrem padania krupov. Myslela som, že autorka tam už nič dôležité nebude a deti sa budú snažiť len prežiť, ale to som si len namýšľala. Autorka ukázala, že sa pri jej knihe nudiť nebudete. Buď začnú vyvádzať živly alebo sa niečo pokazí medzi deťmi. Proste, Wau. Vôbec som nevedela, že tá kniha bude taká dobrá, ako je. Na to, že mám knihu v češtine sa mi číta pomerne rýchlo a veľmi ťažko ju odkladám, keď niekam idem alebo idem už spať. Teším sa, a hlavne som zvedavá ako kniha skončí a či budem donútená si hneď kúpiť ďalší diel. 

Knihu zatiaľ určite odporúčam. Do konca mi chýba sto strán, tak uvidím, či nezmením názor.

Tak to je všetko k tejto knihe.

Ahoj pri ďalšom článku.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára