utorok 15. septembra 2015

Information #3

Hello people,



Dneska som sa rozhodla vydať dva články. Jeden je práve článok Information a druhý bude balík. 

Začnem teda prvou časťou a to novými spoluprácami. Novú spoluprácu som nadviazala s obchodom Kreativator.sk. O tomto obchode budem písať na budúci týždeň v samostatnom článku.



Druhá spolupráca je s obchodom Audiotéka.com/sk. Chcela by som Vám o tomto obchode povedať pár slov. Písala som tam v Nedeľu. V Pondelok ráno som si našla od nich e-mail a už to išlo. Pani je veľmi zlatá a spoluprácu sme vybavili za jeden deň. Ešte v ten deň som dostala od nich audioknihu. Vlastne v celej našej spolupráci ide o audioknihy. Ako prvú som si vybrala Olivera Twista. Spolupráca prebieha úplne super a som z nej nadšená.



Druhá časť je o škole. Každý to poznáme začne nový školský rok a vy sa snažíte začať dobre. Ja som nastúpila do prvého ročníku a nemôžem sa sťažovať. Teda až na ten rozvrh. Som rada, že nám ho pozmenili, lebo som chodila domov o šiestej večer, ale nie som až tak z neho nadšená lebo zase máme nulté. Domov aj tak budem chodiť o štvrtej. Je to však lepší čas. No môžem Vám povedať je to dosť náročné ráno skoro vstávať, neskoro sa vrátiť a ešte stíhať nejaké veci, nie to ešte stíhať čítať. Preto som aj siahla po audioknihách. Je to lepšie počúvať po ceste, ako so sebou nosiť tristo stranovú knihu. Neviem ako budem pokračovať so spoluprácami, lebo som fakt rada, keď prídem domov a nepadnem hneď do postele od únavy, ale ja to nejak zvládnem.

To je teda všetko čo som Vám chcela povedať. 
Určite mi napíšte či ste na tom aj Vy tak zle ako ja.
Ahoj pri ďalšom článku.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára