sobota 12. septembra 2015

Knižné posedenie #17

Hello people,
Už sa nám ochladilo a ja som zase chorá. Znamená to, že konečne budem mať čas na knihy, riešenie spolupráce, písanie článkov a veľa ďalších vecí.



Predstavte si: Je 19. storočie. Pár rokov pred vojnou. Zomrie Vám brat, odíde od Vás mama a vy ostanete samy v novej rodine, ktorá sa skladá z oca, mamy a dvoch detí, ktoré sa zastavia raz za čas. Nájdete si nového kamaráta a žijete si - dá sa povedať - šťastný život. Až dokým nebude stáť Vo vašej kuchyni.


Spoznali ste knihu?

Zlodejka kníh od Markusa Zusaka. 




Túto knihu som si chcela už dlho prečítať, ale nejak som sa k nej nevedela dostať. Konečne som sa k nej dostala a bola som milo prekvapená. Kniha ma tak zaujala, že sa od nej neviem odtrhnúť. Škoda, že som na ňu nemala čas, ale teraz, keď budem doma minimálne týždeň sa do nej pustím na sto percent. Nemám Vám čo viacej písať, pretože nie som ešte ani v polke. Idem ja pokračovať neskutočne sa teším na koniec.

Tak to je všetko k tejto knihe.
Ahoj pri ďalšom článku.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára