štvrtok 10. septembra 2015

Miroslav Saniga - Z mojej vtáčej záhrady

Hello people,


O knihe: Kniha je v tvrdej väzbe a má 190 strán
V knihe nájdete príbehy o rôznych zvieratkách z prírody. Ako vlastné zážitky autora, tak aj zážitky ľudí, ktorý sú s autorom v kontakte alebo sú jeho obdivovateľmi.


Môj názor: Kniha bola veľmi krátka, ale za to v nej bolo veľa krásnych príbehov. Bolo to veľmi krásne čítanie. Navyše je to od slovenského autora. Knihu som od niekoho dostala a tak bolo mojou povinnosťou si ju po vyše roku prečítať. Som rada, že som ju dostala, inak by som po knihe určite nesiahla, a to ani po jej prečítaní. Príbehy boli fakt krásne a nad niektorými som sa musela aj zasmiať, ale ku koncu začali byť príbehy príliš poučné, a to už mi vadilo. Väčšina posledných príbehov bolo rozprávanie ako vtáčiky žijú a čo robia, nie príbehy, ktoré sa niekomu stali. To ma trošku mrzelo. Taktiež mi dosť vadilo, že autor dosť často používal v príbehu vieru, a keďže ja k tomu moc blízko nemám, nepáčilo sa mi to.

Hodnotenie: Tejto knihe dávam:



Tak to je odo mňa k tejto knihe všetko.

Ahoj pri ďalšom článku.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára