utorok 8. septembra 2015

Témy #5

Hello people,
Už je týždeň po prázdninách a prešiel aj týždeň školy a ja som sa rozhodla, že Vám napíšem čo som cez prázdniny robila.

Júl
Júl ako mesiac bol pre mňa strašne nudný. Prvý týždeň som trávila s kamarátkou a knihami. Chodili sme k nám na dom, kde sme mali napustený bazén, a keďže bolo strašne teplo, tak to bolo fakt super osvieženie. Hovorila som už niekde, že nenávidím leto? Nevravím to len teraz a v zime zase naopak, ako skoro každý. Ja fakt nenávidím leto. Je Vám strašné teplo, všetci sú spotený, nedá sa chodiť autobusmi. Proste strach a hrôza. Navyše dva mesiace nemáte skoro nič naplánované a skoro stále sedíte na zadku. Keďže ja nie som moc sedaví typ, tak som prvý týždeň chodila aj každý večer na korčule.

Druhý týždeň som však odišla ku babke, a tak som dva týždne musela na ňom sedieť. Za kamarátmi sa mi moc nechcelo, a do teraz to ľutujem. Nič ma nehnevá viacej. Keďže som dva týždne nemala čo na robote, tak som čítala, a prečítala toho naozaj dosť. To čítanie sa odzrkadlilo na tom, že keď som sa vrátila vôbec sa mi do čítania nechcelo.

Tak som posledný júlový týždeň strávila bez čítania a chodila som len von.


August
August bol pre mňa pravý opak. Skoro vôbec som nebola doma a nikdy som sa nenudila. Prvé dva týždne som strávila v Čechách, na čo som sa najviac tešila. Každý deň sme niekam chodili. Zažila som super veci a hlavne som si rozšírila moju zbierku plyšových korytnačiek. Boli sme pozrieť aj letnú vilu Ladu, z ktorej sa najviac tešil môj brat lebo púšťali rozprávky o Mikešovi.

Ďalší týždeň som bola v podstate doma, aj keď nie tak celkom. Bola som doma asi päť dní a aj to som bola v novej škole, chodila som si vybavovať kartičky, nakupovať veci do školy a chodila som aj von.

Potom som vyrazila na splav Hrona, na ktorý som sa riadne tešila. Konečne niekto vyslyšal moje prosby. Na splave bola fakt sranda a večer sme boli aj celkom unavený, a tak sme asi o jedenástej chodili spať. Konečne som sa vyspala. Posledných pár mesiacov som totiž trpela nespavosťou. Počas splavu som musela vybavovať pár vecí, ako napríklad spoluprácu a tak. Splav som si fakt užívala, ale potom prišla jedna vec a ja som sa rozhodla hneď odísť.

Ľudia, ktorý ma poznajú vedia, že trpím pistanthrophobiou (keby ste nevedeli je to strach dôverovať ľuďom po predošlých skúsenostiach). Takže by si mysleli, Že som odišla kvôli ľuďom. Ale tentoraz to kvôli tomu nebolo a odišla som kvôli môjmu kamarátovi, ktorý spáchal samovraždu. Nepíše sa mi to ľahko, pretože je to ešte čerstvé, ale chcem aby ste to vedeli, pretože sa mi začalo stávať, že dostanem blok, kedy nemôžem písať, ani čítať, nato sa ešte rozprávať s ľuďmi.  Články som zvyknutá písať predom, takže by sa nemalo stať, že by nič nevyšlo, ale neviem to potvrdiť na sto percent.

Ale teda späť. Posledný prázdninový piatok som teda prišla domov, vybalila si a nabalila veci. A hneď som odišla na západné slovensko. Ešte v ten deň som vydala článok s názvom Život. V sobotu bol pohreb a samozrejme som sa ho musela zúčastniť. Nedeľu a v pondelok som strávila s kamarátkou, ktorá bola na tom fakt zle, ale jej stav sa zlepšoval. No a v posledný deň som stávala o štvrtej ráno. O piatej som odchádzala a o pol siedmej mi išiel vlak domov. Cestu som si fakt užila, pretože som ju trávila čítaním a písaním tohto článku, takže si viete predstaviť, ako vyzeralo dievča s notebookom v ruke, ktoré sa raz usmieva a potom má slzy na krajíčku a na koniec sa zase usmieva. Dneska mám ešte na pláne vybaviť dve adopcie, kde si prídu po dve mačiatka, takže som zvedavá na tých ľudí.

Môžem povedať, že som si tieto prázdniny fakt užila. V podstate som sa nudila úplne minimum, čo je pre mňa pozitívne. Prázdniny 2015 boli asi jedny z najlepších, aké som kedy zažila.

Tak to už je všetko ohľadom toho, ako som prázdninovala. Určite mi napíšte ako ste si užili prázdniny Vy.
Ahoj pri ďalšom článku.



Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára