piatok 30. októbra 2015

Jonas Jonasson - Stoletý stařík, který vylezl z okna a zmizel

Hello people,


O audioknihe: Audiokniha má 12 hodín a 43 minút
Príbeh je mužovi, ktorý sa na svoju stovku rozhodne utiecť zo starobinca. Nevie kam pôjde, a tak nasadne na prvý autobus a ide do neznáma. Keďže oslavoval stovku, na jeho oslavu mal prísť aj starosta, a tak keď Alan nepríde na svoju oslavu a sestrička ho nenájde ani v izbe, tak začnú robiť veľké haló a začnú ho všade hľadať. To ešte netušili, kde ho nájdu a čo všetko povyvádzal. 


Môj názor: Túto audioknihu som počúvala vyše mesiaca. Nebolo to kvôli tomu, že by nebol čas, na počúvanie mám času dosť, keďže mám také hodiny, kde môžme počúvať. K tejto audioknihe som mala takú nechuť. Nechcelo sa mi ju počúvať, pretože ma to nebavilo. Videla som dosť recenzií na túto knihu a ľudia sa delili skupiny tých, ktorým sa to nepáčilo a tých, ktorým sa to páčilo. Ja som niekde v strede. Prvá polka ma vôbec nebrala, ale tá druhá už bola lepšia. Zarazila som sa na konci, že vlastne celá kniha bola zhrnutá asi v desiatich minútach, kde to hlavný hrdina všetko prerozprával vyšetrovateľovi. Neviem povedať prečo mi to nesadlo, prelínali sa tu dve obdobia - čo mňa väčšinou baví, rozprávalo sa o vojne - čo ma baví vždy, ale proste nie. 

Pán, ktorý čítal túto knihu mal príjemný hlas a aj pre to som sa donútila dopočúvať v nádeji, že sa mi kniha zapáči. Príbeh bol všelijaký, ale hlavne nie skutočný. Je veľa ľudí, ktorý si prežili veľa vecí, ale aby sa jeden človek stretol s toľkými ľuďmi, ktorých poznáte z dejepisu je fakt nereálne.
Hodnotenie: Tejto knihe dávam:


Za audioknihu Ďakujem e-obchodu Audiotéka
Vy si ju môžte kúpiť napríklad tu.



Tak to je všetko k tomuto článku.
Ahoj pri ďalšom.



Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára