štvrtok 1. októbra 2015

Terry Deary - Shwindlová zločinecká akadémia

Hello people,

O knihe: Kniha je v tvrdej väzbe a má 200 strán.
V bezútešne mestečku Wildpool na severovýchodnom pobreží Anglicka žije Smith Smiff. Na prvý pohľad by ste určite nepredpokladali, že je zlodejom, ba dokonca jedným z najlepších žiakov tajnej Shwindlovej zločineckej akadémie. V druhom ročníku tejto prapodivnej školy pokračuje v ďalších lekciách nedávneho remesla. Jeho ciele sú v skutku ambiciózne! Tvrdým výcvikom lúpežníctva sa chce stať tým najlepším.  Takmer pri tom zabudol na svoju najväčšiu rivalku Alicu Whitovú.

Môj názor: Áno, nie je to moja vlastná anotácia. Nejaká som momentálne vypnutá a neviem napísať o čom bola táto kniha. 
Už podľa obálky vidno, že je to detská kniha. Mne ju odporučil môj brat, že sa mu páčila, a že si ju mám prečítať. Nejako som sa k tomu teda dokopala a riadne ľutujem, že som s touto knihou strávila dva dni. Nápad je to dobrý a keby som možno mala o päť rokov menej, tak by ma bavila, ale fakt nie.  Mám rada detské rozprávky a niekedy sa k nim vraciam, ale tieto moderné rozprávky ma fakt nebavia. Keď máte mladšieho súrodenca, tak by ho to možno bavilo, ale ak máte viac ako desať rokov neodporúčam po tejto knihe siahnuť.

Hodnotenie: Tejto knihe dávam:

A to z dôvodu, že mi vôbec nesadla. 

Tak to je odo mňa všetko k tejto knihe.
Ahoj pri ďalšom článku.




Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára