štvrtok 19. novembra 2015

Cynthia Handová - Príď sa so mnou rozlúčiť

Hello people,



O knihe: Kniha má 360 strán a je v tvrdej väzbe
Príbeh je o Lexie, ktorej brat nečakane spácha samovraždu. Lexie a jej rodina je z toho zdrvená. Mama plakáva po celé dni a noci, a otec býva u svojej milenky. Lexie s ním dobre nevychádza, pretože je nahnevaná, že nechal jej mamu. Mŕtvy Tyler to nenechá len tak a necháva Lexie odkazy, aby sa so všetkými udobrila a všetko dala na pravú mieru.

"Nikdy v živote by som nepobozkala chalana, ktorý fajčí."


Môj názor: Neviem či ste si všimla, ale ja som si všimla, že v poslednom čase vyhľadávam knihy o smrti. Vyhľadávam knihy, kde hlavné alebo vedľajšie spáchajú samovraždu. Hľadám knihy, pri ktorých sa snažím prísť na to prečo? Ak máte aj vy takúto náladu, tak toto je kniha stvorená práve pre Vás. Keď sa Tyler zabije, Lexie sa začne obviňovať a nechápe prečo. Začne sa obviňovať, prečo nevidela na bratovi, že má sklony k samovražde. Prečo si nevšimla, že sa deje niečo divné. A prečo neodpovedala, keď je prišla tá sprostá SMS. Myslím si, že každý komu niekto zomrie sa začne obviňovať prečo nespravil toto a toto. Prečo tej osobe nebolo venované viacej pozornosti, ale toto všetko si začnete hovoriť až keď je neskoro. 

Lexie bola super dievča, taká obyčajná nerdka. Dosť som ju ľutovala. Predstavte si, že si žijete taký kľudný život a zrazu sa Vám zabije brat. Nájdete po ňom všelijaké odkazy, ktoré Vám nedávajú význam a ešte ho začnete aj vídavať. Dosť ma prekvapil koniec, nie koniec koniec, ale koniec koniec knihy. Bola som prekvapená, že sama autorka sa niečim podobným prešla a fakt jej to nezávidím a ľutujem ju. Koniec koniec ako koniec príbehu bol pekný. Nečakala som, že Steve (Lexie bývalý) spraví to čo spravil, proste to bolo zlaté.

Autorka má fakt zaujímavé písanie. Knihu som prečítala za štyri dni aj to s tým, že som jej venovala maximálne dve hodiny. Určite si od nej vyhľadám ešte nejakú knihu.

Zrejme to bude znieť otrepane, ale človek nikdy nevie, kedy zažije niektoré veci na posledy.


Hodnotenie: Tejto knihe dávam ako inak:


Za knihu Ďakujem e-knihkupectvu PreŠkoly.



Tak to je všetko k tejto knihe. 
Ahoj pri ďalšom článku. 




Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára