štvrtok 5. novembra 2015

Emmy Laybourne - Monument 14 - Nebe v plamenech

Hello people,

O knihe: Kniha je v tvrdej väzbe a má 237 strán.
Príbeh je o dvoch chlapcoch. O dvoch bratoch, ktorý sa nachádzali v nesprávny čas na nesprávnom mieste. Jeden brat ostáva so štyrmi ľuďmi v obchode a druhý odchádza s väčšinou autobusom na letisko. Na letisku by mala by mala byť záchrana. Či tam naozaj je nikto nevie. Nevedia či tú cestu prežijú, a taktiež nevedia čo ich tam naozaj čaká.

"Premýšľal som o tom a myslím, že by pre všetkých bolo lepšie, keby Breyden v tom autobuse zomrel."


Môj názor: Nie je to tak dávno, čo som písala recenziu na prvú časť tejto série. Z nej som bola nadšená, a tak isto je to aj z pokračovania. Nevedela som, čo mám čakať, keďže dosť vecí bolo spomenutých v prvej časti, ale ani raz som sa pri knihe nenudila. Vždy prišlo niečo nové a ja som len otvárala ústa a čudovala sa ako mohlo autorku napadnúť až toľko vecí. Najviac mi prišlo ľúto malého Maxa. Bolo to voči nemu až moc kruté na to, že mal tak málo rokov. Ale keby sa niečo také stalo nebralo by to ohľad kto má koľko rokov. Koniec bol pekný a aj smutný. Bolo to ukončené v podstate, tak že by som si nemusela prečítať ďalšiu časť, ale keďže viem, že je aj pokračovanie musím si ho prečítať. Hlavne chcem vedieť ako to úplne skončí. Vôbec som nebola prekvapená, že sa takto pozmenili vzťahy medzi nimi, ale som zvedavá či im to aj vydrží.

Aj keď sa mi kniha páčila musím povedať, že prvá časť sa mi prišla lepšia. Sériu určite odporúčam. Nie sú to síce knihy, ktoré si musíte hneď po sebe prečítať, ale stoja za to.

Bolo to lepšie ako predtým. Poprvé bola dialnica rovná. Za druhé sme boli oddýchnutý, najedený a a mali sme nové oblečenie.


Hodnotenie: Tejto knihe dávam:


Tak to je všetko k tejto knihe.
Ahoj pri ďalšom článku.



Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára