utorok 8. decembra 2015

Knihy za November

Hello people,
Chcem sa Vám ospravedlniť za Štvrtok, ale bol to pre mňa veľmi divný deň a nič som nestíhala, takže fakt ma to mrzí, že nevyšiel článok. Taktiež Vám chcem povedať, že už ma nebaví stále sa ospravedlňovať, že nemám čas, a tak som sa rozhodla, že recenzie budem vydávať, keď ju budem mať napísanú, tak ako ostatný blogery, budú vychádzať vo Štvrtok, tak ako do teraz ale asi nie každý týždeň.

Za tento mesiac sa mi nazbierali iba tri knihy, z čoho som úplne nadšená. Jedna je kúpená a dve recenzné.

Ako prvú som si kúpila knihu Pod vražednou oblohou. Už dlhšie som po nej u nás v obchodíku pozerala, ale nejako sa mi ju nikdy nechcelo zobrať, ale raz som sa tam šla pozrieť, a keďže ja fatk milujem dystopické knihy musela som si ju už zobrať. 


Ďalej mi pribudla recenzná kniha od PreŠkoly. Kniha Príď sa so mnou rozlúčiť, bola fakt super a prečítala som ju behom dvoch troch dní. Recenziu nájdete tu


A posledná je opäť z PreŠkoly. Labyrint - útek už asi čítali všetci. Do tejto knihy som sa nechcela ani púšťať, ale čo Vám poviem dystopia je dystopia.


Taktiež som dostala audioknihu Alchymistu, ktorý nie je dlhý, ale čo Vám poviem, málo času je málo času. 


Tak to sú všetky moje knihy za minulý mesiac.
Ahoj pri ďalšom článku.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára