utorok 5. januára 2016

Koniec? Nový začiatok?

Hello people,
Šťastný nový rok :)

Tento článok je jeden z tých smutných, ktoré nerada píšem, ale proste som sa tak rozhodla.


Ako viete dosť často som sa vyhovárala, že nemám čas a tak som sa rozhodla s tým niečo robiť. Volného času mám stále menej a menej, ale už ma nebaví sa stále ospravedlňovať, že nemám čas. Dlho som rozmýšľala čo s tým, až som sa konečne rozhodla.

Pred tým ako som začala s blogom vymýšľala som čo budem niečo zaujímavé vo svojom voľnom čase robiť. Nakoniec som zvolila blogovanie, ktoré ma nečakane začalo baviť. Získala som niekoľko spolupráci za čo som bola šťastná a fakt som sa riadne z toho tešila. Prišiel však čas strednej školy, kedy sa musíte znova začleniť. Prišli úplne iné predmety a iné učiteľky. Veľa nových kamarátov a známostí. Taktiež tam stretnete ľudí, ktorých by ste najradšej nikdy nestretli, napríklad vašu zástupkyňu. Taktiež máte riadne málo času lebo máte dosť dlho školu a zároveň dochádzate, a keď prídem domov o štvrtej, tak som happy. Doma ma čaká bordel a učenie. Neskôr sa zase musím venovať aj kamarátom a priateľovi, takže keď mám všetko spravené do pol noci som happy, že môžem ísť spať. Proste knihy fakt nestíham. A aj keď som chorá tak nemám vôbec do čítania chuť a zaujíma ma veľ iných vecí a nie knihy.

Preto som sa fakt rozhodla, že blogovanie na istý čas odložím. neviem Vám povedať či to budú dva mesiace, pol roka, rok či dva alebo sa už nikdy k tomu nevrátim. Neviem Vám povedať ako dlho to bude, ale viem Vám povedať, že to fakt krátko nebude.

Chýba mi také to, že mám chuť prečítať si knihu. Chýba mi ešte viacej času, ktorý som mala pred tým lebo som nemusela do istého termínu prečítať knihy, ale zase Vás nechcem obmedzovať, že teraz nebudú články lebo toto tamto.

S blogom mi to vydržalo skoro rok, za čo vám strašne ďakujem. Bol to krásny čas, hlavne vďaka Vám. Predtým ako úplne opustím tento blog mám ešte pár povinností a tak v najbližšom čase čakajte ešte recenziu.

Toto je k tomuto článku všetko.
Ahoj pri ďalšom článku.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára