utorok 9. februára 2016

Charles Bukowski - Príbehy obyčajného šialenstva

Hello people,
To je taký divný pocit, keď po dlhom čase zase píšem článok.  Ale je fakt úžasný. Ako som sľúbila, tak napísať ešte nejaké recenzie. Tak je to tu.

O knihe: Zbierka väčšinou autobiografických poviedok. Poviedky odhalujú krutú realitu.


Môj názor: Kto by nepoznal Bukowského. Ja osobne som o jeho knihách počula dosť. Hlavne o jeho štýle písania. Preto som sa rozhodla, že aj ja po nej siahnem. Poviem Vám, že Bukowského štýl je taký úžasný. Je otvorený a ukazuje pravdu ľudom, ktorí ju ignorujú. Píše o tom, že nikto to nemá lahké. Ja som si tak zamilovala jeho knihu. Každý večer som si čítala jeden príbeh, a keď som už bola pri posledných príbehoch, nechcela som skončiť. Musím vás však upozorniť . Charles je až moc otvorený a tak používa aj nadávky. Inak knihu môžem sto percentne odporučiť. 

Hodnotenie: Knihe dávam 

Za knihu Ďakujem e-knihkupectvu Pre Školy
Vy si knihu môžete kúpiť napríklad tu

Tak to je všetko k tomuto článku. 
Tento týždeň čakajte ešte jednu recenziu.
Ahoj pri ďalšom článku.




Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára