sobota 26. marca 2016

Niečo zo života

Hello people,

 Po dlhom čase som sa rozhodla napísať nejaký ten článok. Začali sa nám prázdniny a ja som fakt šťastná, že mám aspoň pár dní "voľna". Musím sa priznať, že blogovanie mi fakt chýba, ale momentálne neviem ani kde mi hlava stojí, nie to ešte písať články. Verím, že vy ste na tom lepšie.

V tomto článku som sa rozhodla, vám povedať aspoň niečo nové z môjho života a samozrejme aj niečo o knihách.

Začnem asi knihami, aby ste to poprípadne mohli zatvoriť, keby vás to nebaví.

Za ten čas, čo som tu nebola mi pribudlo osem kníh (čo je strašne moc, ale no nevadí).

Na dve knihy ste mohli vidieť aj recenziu: Príbehy obyčajného šialenstva a Najděte si svého marťana. Ďalej mi pribudla kniha Odpusť mi, Leonard Paecock, ktorú mám už aj prečítanú a táto kniha je fakt úžasná (mimochodom, prečítala som ju za deň). V mojej knihovničke sa ocitla aj kniha od Agathy Christie, na ktorú som neskutočne zvedavá. Kniha sa volá Nakoniec príde smrť. Taktiež mám doma knihu, na ktorú sa tešilo strašne moc ľudí a ja som medzi nimi a to Will grayson, Will grayson. Pribudla mi aj moja dlho vytúžená kniha Silo, s ktorým som nadmieru spokojná a bude aj recenzia, pretože je to posledná recenzná kniha. Len včera som si kúpila ďalšie dve knihy a to knihu Môj život a Vek zázrakov.  Po dlhej dobe som dočítala knihu Pýcha a Predsudok, ktorú milujem a keď dočítam všetky rozčítané knihy, tak sa k nej určite vrátim. (Keby ste chceli recenziu, tak napíšte do komentára.)








Keď vám pribudne nová kniha, tak máte z toho určite radosť, ale keď viete, že máte veľa rozčítaných kníh a tak chvíľku potrvá kým sa k nej dostanete, hneď vás to omrzí. Keby to boli dve či tri knihy, tak sa to dá, ale šesť je fakt veľa.  Strašne rada by som si k nejakej knihe sadla, ale pri mojom čase, ktorý trávim doma sa to fakt nedá. Knihu som nečítala už tri týždne a som z toho fakt nešťastná, ale tak čo už s tým.










A takto nejak vyzerá kopa, ktorá čaká na prečítanie. Najhoršie je, že na to nebudem mať veľa času ani cez letné prázdniny.  Chúďatká knihy.









To bolo asi všetko ku knihám. Ďalšou témou sú filmy, seriály, relácie.

Filmy moc nepozerám, keďže trvajú minimálne hodinu a pol, ale napríklad pri rysovaní si vždy rada niečo pustím. Musím  vám vychváliť jeden film, ktorý nedávno vyšiel a to Pýcha a Predsudok a Zombíci. Ten film je božský. Fakt ho odporúčam. Jeden zvyk, ktorý už ťahám asi mesiac je, že vždy pred spaním si pustím Zámenu manželiek, na tomto sa niekedy fakt zasmejem a padne to celkom dobre po celom dni. Videli ste už Tvoja tvár znie povedome? To je tiež ďalšia relácia, na ktorú si vždy nájdem čas. No a nakoniec Naši. Tento seriál pozerávam s bratmi a vždy sa nasmejeme.


A čo mám nové celkovo? Hlavne sme začali prerábať dom, takže cca v auguste sa sťahujem do vlastnej izby <3 Samozrejme, že ako pravý budúci architekt ju už mám celú navrhnutú :)

Taktiež som už trištvrte roka na novej škole a ešte furt ma baví :D čo je u mňa zázrak. Samozrejme, že prišli nové povinnosti, ako že si musím  brať výkresy dom a do určitého termínu odovzdať. No u mňa to vyzerá tak, že deň pred odovzdaním som hore aj do jednej rána a dokončujem výkres :D keď je človek lenivý, čo už s ním.

V poslednom čase robím aj na jednom veľkom projekte a dosť sa naň teším, takže keď to bude oficiálne, tak dám určite vedieť <3

Už nemám asi nič také nové :D
Takže najbližšiu dobu čakajte recenziu.
Nezabudnite si napísať o recenziu na Pýchu a Predsudok, ak chcete.
A to už je asi všetko.
Ahoj pri ďalšom článku.


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára