streda 31. januára 2018

Jerronime - Do vnútra

Hello people,

O knihe: Kniha má mäkkú väzbu a 322 strán
Hlavnú hrdinku príbehu motivuje majster Osho a práve sila vedomia, získanie vnútornej stability a pokoja. Energia vesmíru, existencie, kvantových polí. Tomu všetkému začala rozumieť a žiť v zmysle úplne nového vnímania sveta. Premena úspešnej, inteligentnej, krásnej a navonok šťastnej ženy na skutočnú láskyplnú bytosť, ktorej životné cykly a omyly sa len takto konečne prestanú opakovať. 

Neuveriteľný príbeh založený na skutočnosti. Stojí to za prečítanie – možno zmení aj váš život. .. Alchymista, ktorý putuje za šťastím v dnešnom svete. ..


Môj názor: Predtým, ako sa pustím do niektorých kníh, si rada prejdem názory na danú knihu. Pri tejto som však nenašla ani zmienku o jej existencii, ale prečo nevyskúšať niečo nové, ešte keď je to v anotácii prirovnávané k Oshovi?  Vtedy som však ešte netušila, čo ma čaká.
Príbeh začína celkom príjemne, dve staré známe sa stretnú po dlhom čase v lietadle. Tam, to však začína. Hlavná postava, Naomi, rozpráva svoj príbeh o rozchode a o tom, že si písala v tie najťažšie dni denník. Denník je prepletaný s jej minulosťou, ale v rôznom časovom rozpätí. Už tu som sa začala strácať, pretože mi nebolo jasné, či ešte chodí s daným chlapom alebo je to ešte predtým, bola som z toho zmätená. To som nejako prehliadla, čo sa prehliadnuť nedalo bolo, keď sa Naomi dostala k priateľke, ktorá jej ukázala ako funguje kyvadlo, neskôr bola u kaderníka a ten jej čítal zo zrniek kávy, ďalší priateľ bol nejaký duchovný guru a točilo sa tam neskutočne moc duchovných ľudí a ona všetkému verila, a tak ďalej.
Celkom proti srsti mi bolo, že hlavná hrdinka je dokonalá, úspešná, krásna, a tak ďalej. Možno chcela autorka poukázať na to, že nie len obyčajným ľuďom sa dejú zlé veci, ale aj tým úžasným ženám, ktoré vidíme v telke. Toto bola ďalšia vec, ktorá sa mi totálne protivila.
Takže moje pocity z tejto knihy sú jeden veľký zmätok. Osha som si veľmi obľúbila, ale toto bola veľmi zlá napodobnenina a za mňa určite táto kniha nepotrebuje nájsť domov práve u Vás, ak nevyznávate kyvadlá a všetky tieto duchovnosti. V tom prípade sa Vám možno bude páčiť.
Ale aby som nebola pri tejto recenzii len negatívna, začiatok knihy mi prišiel fajn, do tých sto strán a nebyť tých "čarov" mohla to byť super oddychovka, pri ktorej sa dokážete aspoň na chviľku vypnúť od reality.


Ahoj, pri ďalšom článku :)

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára