utorok 3. marca 2015

Knihy za Február

Ahojte,
Mám tu pre Vás článok Knihy za Február. Tak poďme na to:







Za Február som si kúpila šesť kníh, čo je u mňa zatiaľ najviac a som za ne úplne rada, lebo sú to topkové knihy.

Tak prvú knihu alebo lepšie povedané sériu, som si kúpila sériu Divergencia. Divergenciu a Rezistenciu som už prečítala ale Experiment nejak neviem dočítať, stále som na štvrtej kapitole a nie a nie sa dostať ďalej. Inač už vo štvrtok vyjde recenzia na Divergenciu, tak sa viacej dozviete tam.


Asi týždeň na to ako som si kúpila Divergenciu, tak som si kúpila knihu Štyri. Túto knihu som prečítala asi za tri dni. Bola úplne dokonalá.



A posledné dve knihy, ktoré som si kúpila a prišli mi len tak-tak, boli Denník Anny frankovej a Anna Franková. Za tieto knihy som strašne rada a hneď som sa vrhla do Denníka, aj keď mám rozčítané už dve ďalšie knihy, ale nemohla som odolať a navyše som si Annu Franku vybrala na koncoročný projekt a chcem ho už začať robiť.






















Ak máte aj Vy nejaké zaujímavé knihy, ktoré ste dostali za minulý mesiac určite ich napíšte do komentáru.
Tak to sú všetky knihy za minulý mesiac.
Ahoj pri ďalšom článku.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára