štvrtok 2. apríla 2015

Cornelia Funkeová - Za čarovnými okienkami

Ahoj,
je tu ďalší Štvrtok a ďalšia recenzia. Dneska som si pre Vás pripravila knihu Za Čarovnými Okienkami od Cornélie Funkeovej



O knihe: Kniha je v tvrdej väzbe a má 179 strán.
 Príbeh je o Júlií, ktorá závidí bratovi čokoládový adventný kalendár, pretože ona dostala obyčajný papierový. Netuší však, že so svojím kalendárom zažije kopec srandy. Keď konečne pochopila, že má 100 krát lepší kalendár ako jej malý otravný brat, musí mu zabrániť liezť do izby aby mohla zažívať dobrodružstvá so svojím kalendárom.

Môj názor: Táto kniha je pre malé deti. Rozprávkový príbeh ako dievčatko chodilo do adventného kalendára. No ja ju aj cez to zbožňujem. Od svojich desiatich rokov, keď som na ňu natrafila, ju čítam každý rok na advent. Čítala som ju teda už štyri krát a ešte stále ma neomrzela. Do minulého roku som si ju požičiavala, ale minulý rok som ju konečne dostala a tak som si ju mohla prečítať neviazane.

Hodnotenie: Nečakane jej dávam päť hviezdičiek z piatich. A každému ju určite odporúčam. Večerné čítanie v deke a s čajíkom, je v zime to najúžastnejšie.

Ahoj, pri ďalšom článku.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára