pondelok 13. apríla 2015

Wishlist #1

Ahojte,
Je tu môj prvý wishlist. Ani neviem ako sem vopchám všetky knihy, ale čo už. Nejak sa o to posnažím.




Knihy nebudú zoradené podľa toho, ktorú chcem najviac a tak. Sú proste v  rôznom poradí, v akom ich mám napísane v bloku. Dokopy ich je 14.


Prvá kniha je Let it snow od Johna Greena.
Túto knihu nechcem len kvôli tomu že je od Johna,
ale preto že si chcem prečítať niečo v angličtine.
Tak prečo to rovno nevyužiť?









The perks of being a walflower. Stephen Chbosky. Túto knihu si chcem prečítať asi najviac zo všetkých. Milujem ten film. Ak ste ho niekto nevideli, tak si ho choďte hneď pozrieť. Môžem ho pozerať stále dookola a stále mi na konci príde ľúto. Viem, že je už preložená, ale to, čo porobili s obálkou tej knihy je otras. A navyše aj film pozerám v originále, tak prečo nie aj knihu?






Ako ďalšiu tu mám knihu Vek zázrakov od Karen Thomson Walkerovej.
O tejto knihe som počula len raz, ale tak ma zaujala, že som si povedala, že si to musím prečítať.









Amy a Roger na ceste od Morgan Matsonovej. Táto kniha je vraj dokonalá a ohúrila aj ľudí, ktorý nemajú radi romantiku. Navyše tá kniha má krásnu obálku, ale najviac čo sa mi na nej páčilo, bol štýl písma. V knihe sú napísané pesničky, ktoré cestou počúvajú a sú tam aj obrázky, to sa teraz málokedy vidí. Vraj sa tá kniha lepšie číta cez leto. Takže leto príď už, prosím.





Ďalšiu tu mám knihu Domov pre neobyčajné deti slečny Peregrínovej od Ransona Riggsa. O tejto knihe som už písala v Ten of Tuesday, že si ju chcem v najbližšej dobe kúpiť. Či sa mi to podarí to neviem, lebo mám v poličke osem kníh, ktoré ešte nemám prečítané a ešte som chcela čítať Pána Prsteňov. Takže kvôli tomuto budem mať najbližšie knihu asi až v Júny.









Zlodejka kníh od Marcusa Zusaka. Táto kniha sa mi páči kvôli 2. svetovej, ktorá akurát prebieha počas rozprávania tohoto príbehu. A keďže ja zbožňujem 2 svetovú, tak som si povedala, že túto knihu raz musím mať.












Pýcha a Predsudok od Jane Austenovej. Túto knihu tu mám, lebo je to klasika. A keďže som ešte žiadnu klasiku nečítala, tak som sa rozhodla, že to bude pýcha a predsudok.









Reset ma zaujal už len obálkou. Strašne sa mi páči čo tam je napísané: Pred piatimi rokmi som zomrela. O 178 minút neskôr som vstala z mŕtvych.
Amy Tintera. Je to dosť neznáme meno aspoň pre mňa, ale vie ako zaujať.




Posledná pieseň od Nicholasa Sparksa. Zbožňujem ten film a keď som sa dozvedela, že je k tomu kniha. Som zvedavá či to bude ako vo filme. No aj keď nie, tak všetci chvália Sparksa, tak aspoň sa dozviem, či je to pravda.










Vyprávěčka od Jodi Picoultovej ma zaujala 2. svetovou vojnou. Ako inak. Vraj sa tam celý čas rozpráva o 2. svetovej. Len škoda, že tá kniha je taká drahá. Možno raz.









Eleanor a Park Rainbow Rowell. Túto knihu určite poznáte. Všetci o nej rozprávajú. Už ju chcem mať prečítanú aby som aj ja mohla o nej rozprávať.











Hugh Howey Silo. O tejto knihe som počula, že sa odohráva v podzemí kde všetci ľudia bývajú. Raz za čas sa ale niečo pokazí a niekto musí ísť hore. No ten človek sa nikdy nevráti. Keď počujete toto, tak mi nevravte, že nechcete vedieť čo sa s tými ľuďmi potom stane, keď sa nevrátia.









Bezpečný prístav Nicholas Sparks. Toto je ďalšia kniha od vraj úžasného Sparksa. Tento príbeh ma taktiež zaujal filmom. Som na to zvedavá.









John Boyne Chlapec v pásikavom pyžame. Toto je moja vysnená kniha. Už od minulého roka na ňu pozerám, ale ste stále neprišiel čas si ju kúpiť.









Tak to sú všetky knihy, ktoré mám na svojom Wishliste. Dúfam, že sa mi ich všetky tento rok podarí zakúpiť alebo aspoň prečítať.

PS: zajtra píšem monitor, tak mi držte palce.

Tak Ahoj, pri ďalšom článku













Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára