štvrtok 18. júna 2015

Danielle Steel - Sveták

Hello people,
Ďalšia recenzia je tu. Dneska na knihu Sveták.

O knihe: Kniha má 303 strán a je v mäkkej väzbe.
Príbeh je o Štyridsať ročnej Maxine, ktorá je detská psychiatrička. Je rozvedená a má tri deti. Kvôli práci nemá čas ani na rande. Preto Maxine žije a vychováva deti sama. Raz jej však zomrie pacientka a tam spozná doktora Westa.

Môj názor: Priznávam sa, že som túto knihu neprečítala celú. Cítim sa strašne blbo, že som ju nedočítala. Je to asi prvá kniha, ktorú som neprečítala. No ale ku knihe. Kniha sa veľmi zle čítala. Nešlo ani o postavy, ako skôr o naťahovanie všetkého. Nevadilo by mi keby spisovateľka dala napríklad rande s doktorom do jednej kapitoly, ale ona iba to rande dala do troch kapitol, ktoré mali po dvadsať strán. Prečítala som do 130 strany a potom som si prečítala poslednú kapitolu. Čo sa stalo medzi tým je napísané v anotácií na knižke. Skončilo to presne tak, ako som si myslela.

Hodnotenie: Preto tejto knihe dávam:


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára