sobota 20. júna 2015

Knižné posedenie #6

Hello people,
Dnes mám pre Vás Knižné posedenie s mojou prvou knihou na zrecenzovanie.



Predstavte si: Od mala dobre vychádzate so svojím dedom, ktorý Vám rozpráva príbehy z jeho detstva. Tie príbehy však nie sú obyčajné, ale rozprávajú o všelijakých príšeriach. Dedo po pár rokoch zomrie a vy sa v pätnástke kvôli tomu scvoknete. Posledné minúty vášho deda ste boli s ním, a preto Vám venoval aj posledné slová. Namiesto mám ťa rád však povedal, že má navštíviť ostrov z jeho minulosti. A tak sa začína dobrodružstvo.

Poznávate knihu? Domov pre neobyčajné deti slečny Peregrínovej od Rennsona Riggsa.



Ako som už písala, toto je moja prvá kniha na zrecenzovanie, a aj keď som len na tretej kapitole, som rada že som si vybrala práve túto knihu. Kniha je strašne super a teším sa, ako pôjdu na ten ostrov. Škoda. že som práve na oslave a nemôžem ju čítať. Aj tento článok, Vám píšem potajomky. Preto prepáčte ak tu bude nejaká chyba.

Tak to teda zhrniem. Som strašne rada, že som knihu dostala na zrecenzovanie. Je perfektná. Ako obsahovo, tak aj obálkou. Hlavne tie obrázky vo vnútri sú perfektné.

Ďakujem e-knihkupectvu PreŠkoly za úžasnú knihu.
Vo Štvrtok čakajte na ňu recenziu.
Obrázky dodám, keď prídem domov.
a Ahoj pri ďalšom článku.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára