piatok 5. júna 2015

Knižné posedenie #4

Hello people,
Vítam Vás pri Knižnom posedení. Rozčítala som pokračovanie jednej série, ktorá ma prvou časťou odradila, ale druhej sa neviem odtrhnúť.


Ocitli sme sa v divnej krajine, kde ľudia nesúhlasia so svojimi podmienkami. Aj keď s nimi nesúhlasia, nedokážu sa tomu postaviť. Až keď sa jedna osoba rozhodne konať a nedá sa odradiť ani po vyhrážaní dosť vysoko postavených ľudí. Aj napriek tomu, že ľudia s tým nesúhlasia, Katniss sa opäť ocitne v aréne.

Podľa mena ste mohli spoznať o akú knihu ide. Skúška ohňom od Suzanne Colins.



Touto knihou som milo prekvapená. Na to aký odpor som voči nej mala kvôli nezáživnému prvému dielu. Od knihy sa doslova neviem odtrhnúť. Keď čítate tento článok, knihu už mám určite prečítanú. A aj keď jej mám čo vytknúť, moje hodnotenie bude vysoké. Už teraz sa teším na pokračovanie a séria sa možno pridá k mojím obľúbeným.

To je odo mňa všetko.
Ahoj pri ďalšom článku.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára