sobota 27. júna 2015

Knižné posedenie #7

Hello people,
Dneska tu mám pre Vás Knižné posedenie ako každú Sobotu.

Toto Knižné posedenie píšem s radosťou, pretože je posledné v tomto Školskom roku. Ale tak prejdime na článok.

Vcíťte sa do hlavnej postavy: Ste citovo na dne. Musíte zachrániť a vzbúriť väčšinu sveta, ale hlavne zachrániť svojho priateľa, ku ktorému ešte stále neviete čo cítite. Musíte sa stať hlavnou hviezdou celého sveta, aby sa ľudia správali ako vy. Všetci sa musia vzbúriť proti najhlavnejším. Zomrie pri tom veľa ľudí, a vy sa veľa rázy zrútite, ale aj cez to sa musíte postaviť na nohy a pokračovať v boji, ktorý prebieha. Nikto nevie ako to skončí, ale všetci predpokladajú víťazstvo.

Poznali ste knihu? Drozdajka od Suzanne Colins.






V tejto knihe sa Katniss veľa rázy citovo zrúti. Inokedy by mi to vadilo, ale teraz mi to nepripadá také zlé. Kniha ma zase úplne prekvapila. Je tam veľa negatívnych vecí, ale nájdu sa aj chvíľky, keď som sa pousmiala alebo až zasmiala. Kniha tentoraz moje očakávanie splňuje. Zas sa neviem od nej odtrhnúť. Idem ju dočítať, lebo sa neviem dočkať konca.

V piatok som si založila instagram, kde fotím knihy, ktoré čítam, tak sa určite pozrite tu.
To je asi všetko k tejto knihe. Viac sa dozviete v recenzií na budúci týždeň.
Ahoj pri ďalšom článku.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára