sobota 1. augusta 2015

Knižné posedenie #12

Hello people,
Mám napísaných asi päť ďalších Knižných posedení a následne aj recenzií. A mala by som vydať Knižné posedenie na recenznú knihu, ale ja musím o tejto knihe písať čo najskoršie, lebo je fakt perfektná a nedokázala by som čakať mesiac kým by vyšla.

Predstavte si: Odchádzate do prvého ročníka na vysokú. Neviete čo máte čakať. Akú spolubývajúcu budete mať, a či si nájdete nejakých kamarátov. To však nie je najväčší problém. Väčšie starosti Vám robí Vaše dvojča, ktoré nechce byť s Vami na izbe a celkovo sa s Vami stretávať. Do toho musíte písať svoje fanfiction, na ktoré vôbec nemáte nápady, kvôli cudzím priestorom.


Spoznávate knihu?

Fanúšička od Rainbow Rowell.


Táto kniha je úplne dokonalá. A nevravím to preto, lebo autorka napísala aj Eleanor a Park (tú knihu som ešte nestihla prečítať). Som cca v tretine, ale ja som sa do nej úplne zaľúbila. Väčšinou zatiaľ len sledujeme Cathin život, ale ona je tak perfektná, že by som dokázala prečítať aj štyri knihy o nej. Autorka dala do tej knihy nejaké to čaro, že Vás to úplne upúta. Ja ani neviem prečo som si vybrala túto knihu. Proste nejako ma upútala a som sa rozhodla, že ju musím mať hneď doma. Síce som knihu ešte nedočítala, ale už teraz viem, že si chcem v najbližšej dobe prečítať aj Eleanor a Park. A keď bude kniha takto super pokračovať, tak sa Rainbow Rowell stane mojou obľúbenou autorkou, pretože je štýl písania je naozaj perfektný. 

Tak to je zatiaľ k tejto knihe všetko.
Ahoj pri ďalšom článku.



Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára