utorok 29. septembra 2015

Knihy za September

Hello people,
Ani neviete ako sa teším, že som si našla pár minút na napísanie tohto článku.

Za tento mesiac mi pribudli štyri knihy a dve audioknihy.

Prvé dve mi pribudli už hneď na začiatku mesiaca, a to keď som sa vybrala do mesta, že si kúpim niečo za to, že som prežila deň školy.  A tak mi pribudla kniha Zachráň ma, ktorá mimochodom nestála ani euro.


A druhá je kniha Tigrova žena.


Potom mi prišla konečne recenzná kniha od MegaKníh, s to kniha Čakanie na Pesa, na ktorú recenziu môžte nájsť tu.


A posledná kniha je tiež recenzná a to je kniha Doppler. 


Ďalej som nadviazala novú spoluprácu, a tak som za tento mesiac dostala dve audioknihy. Prvá je Oliver Twist, na ktorú recenziu nájdete tu.


A druhá je Stoletý stařík, který vylzl z okna a zmizel. 


Tak to sú všetky knihy a audioknihy.
Ďakujem za poskytnutie recenzných kníh a audiokníh.
Ahoj pri ďalšom článku.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára