štvrtok 17. septembra 2015

Markus Zusak - Zlodejka kníh

Hello people,

O knihe: Kniha má 479 strán a je v tvrdej väzbe.
Príbeh je o desať ročnej Liesel, ktorej život sledujeme štyri roky. Sledujeme ako rastie, ako dospieva, ako si hľadá kamarátov a ako kradne knihy. Sledujeme všetky jej dobré, ale aj zlé zážitky. Sledujeme ju, až dokým neprejdu štyri roky, až dokým sa ocko nevráti druhý krát z vojny, až dokým nepochopí, že má rada svojho najlepšieho kamaráta, až dovtedy, dokým nie je všetkému koniec.

Smrť na nikoho nečaká.

Môj názor: Po knihe som siahla, pretože som chcela vedieť odpoveď Prečo? A zrazu tá odpoveď prišla.

Zabil sa, lebo túžil žiť.

Keď som prišla k tejto vete, vedela som, že som našla to, čo som hľadala. Vedela som, že sa moje trápenie pomaly končí, a že už nebudem myslieť na také veci ako myslím. Inak kniha bola super. Postavy boli úžasné. A príbeh tiež. Vadil mi kúsok rozprávač. Niekedy sa proste spisovateľ rozhodol, že nám prezradí čo sa stane. Toto mi tam vadilo. Dalo sa to však prežiť a užiť si príbeh naplno. Zaľúbila som sa do Hansa (Ocka). Bol to úžasný človek. Mama bola zase žena, ktorá si rada otvárala ústa a všetkým nadávala, ale aj tak to bola žena, ktorá vedela Ľúbiť.  Rudy bol úžasný kamarát. Škoda, že si Liesel uvedomila až tak neskoro, že ho Ľúbila. 

"Nedaj sa chytiť." A to povedal muž, ktorý im ukradol žida.

Hodnotenie: Keďže sa mi kniha páčila a pomohla mi, aj keď mala chybičky krásy, dávam jej:


Ak ste knihu ešte nečítali (očom pochybujem, pretože som jedna z mála, ktorá ju nečítala), určite si ju prečítajte!

Za knihu Ďakujem e-knihkupectvu PreŠkoly.
Vy si môžete knihu kúpiť tu.
To je všetko k tejto knihe.
Ahoj pri ďalšom článku.


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára