sobota 5. septembra 2015

Wishlist #4

Hello people,
Viem, že dneska by malo vyjsť Knižné posedenie, ale ku knihe, na ktorú vyjde recenzia vo Štvrtok som nebola schopná napísať Knižné posedenie.



Prvá kniha na dnes je Život po živote. Na túto knihu som videla niekde recenziu a fakt ma zaujala. Som na ňu veľmi zvedavá.



Kniha, ktorá ma zaujala  len nedávno je Čakania na pesa. Túto knihu som videla u jednej známej, a tak ma napadlo, že sa na ňu pozriem čo je zač. Tá kniha má tak super námet. Som strašne na ňu zvedavá, že čo bude zač. Vyzerá fakt dobre a jej obálka je tiež pekná.

 

A posledná kniha je od slovenského spisovateľa. Táto kniha vo mne zanechala veľký šok, keď som sa dozvedela, kto ju napísal. Druhá šanca. To je kniha, ktorá ešte nezaujala veľa ľudí, ale mňa rozhodne áno. Tento spisovateľ je postihnutý a hlavne to ma núti prečítať si túto knihu. Ďalej tiež námet a obálka. Z tejto knihy som prečítala prvú kapitolu, keď som bola v knihkupectve. To, ako ma zahltila, len tá prvá kapitola bolo úžasné. Hneď som knihu zavrela a pozrela sa poriadne na obálku, či ju naozaj napísal Slovák. Týmto štýlom, ako píše autor píšu zahraničný autori a ja som len donútená povedať Wau.


 Tak to je všetko k dnešným knihám.
Ahoj pri ďalšom článku.



Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára