utorok 6. októbra 2015

Mesiac s knihou #6

Hello people,
Nemôžem uveriť, že už mesiac chodíme do školy. Ako ste spokojný v novom ročníku? Ja sa zatiaľ nemôžem sťažovať.

Za September sa mi podarilo prečítať len dve knihy a vypočuť jednu audioknihu. 

Ako prvú som sa za minulý mesiac dočítala Zlodejku kníh. Recenziu si môžte prečítať tu.


Druhú knihu som dočítala knihu Čakanie na pesa, na ktorú môžte recenziu nájsť tu.


Posledná kniha v podstate nie je ani kniha. Je to audiokniha. Oliver Twist. Recenziu nájdete tu.
Audiokniha bola fakt super a už teraz mám rozpočúvanú ďalšiu.


Rozčítaných kníh je tu viac, lebo mi ostali aj z minulého mesiaca, ale tak začnem audioknihu. Audioknihu, ktorú počúvam sa volá Stoletý stařík, který vylezl z okna a zmizel. Mám za sebou cca dve hodiny, ale už teraz môžem povedať, že ma to moc neberie.


Kniha, do ktorej som sa pustila povedala som si, že ju už musím prečítať, je kniha Prízraky. Kniha je fakt dobrá a teším sa na koniec. 


Ďalej som taktiež pokročila v knihe The perks of being a walfllower. Aj keď len o pár stránok, ale plánujem, že sa do knihy v najbližšej dobe pustím.


Ostala vlastne len Pýcha a Predsudok, ku ktorej som sa nedostala, aj keď som veľa krát chcela po nej znova siahnuť.


Tak to sú všetky moje prečítané a rozčítané knihy. 
Ahoj pri ďalšom článku.


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára