utorok 27. októbra 2015

Wishlist #5

Hello people,
Stal sa zázrak a ja som sa znova vrátila k blogovaniu. Nie robím si srandu. Od dnes som zostala doma kvôli chorobe, a tak má čas písať články.




Prvá kniha na dnes, ktorá sa mi páči je Príď sa so mnou rozlúčiť. Táto kniha ma zaujala cez recenziu, ktorú som čítala na nejakom blogu a hovorila som si, že to vyzerá dobre a potom som ju uvidela v knihkupectve a totálne som sa do nej zalúbila.



Ďalšia kniha je Tma a to ani neviem prečo je na mojom wishliste. Nie som si istá, ale zdá sa mi, že to má byť hororová kniha od slovenského autora (nie som si istá či hororvá).


Posledná kniha je A je tu zas. Táto kniha ma zaujala pretože je o Hitlerovi, a povedzme si na rovinu kto by si nechcel prečítať o tom, ako sa Hitler ocitne v dnešnej dobe? 


Tak to sú zatiaľ všetky knihy, ktoré mám na Wishliste.
Ja sa idem vrhnúť ešte do písania ďalších článkov
a Ahoj pri ďalšom.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára