štvrtok 26. novembra 2015

Demitra 38

Hello people,



O knihe: Kniha má 233 strán a je v tvrdej väzbe
Kniha je proste o Demovi.

Môj názor: Demitra. Kto by nepoznal toto meno? Známy hokejový hrdina, ktorého milovali všetci. Odohral mnoho zápasov a strelil dosť gólov. Rok 2011 ma byť pre neho posledný. Mal skončiť hokejovú sezónu a ísť na dôchodok venovať sa svojim úžasným deťom. Toto sa však nestalo. Krátko pred jeho hokejovým koncom zomrel. Bol to úžasný človek, ktorého všetci milovali. Ja som nebola výnimkou. Zbožňovala som rozhovory v škole o tom, ako Demitra strelil gól alebo niekomu naň prihral. Správa o jeho smrti ma dosť položila a nechcela som jej uveriť. Do poslednej chvíle som dúfala, že v tom lietadle nebol. Opak bol však pravdou.

K tejto knihe som sa raz plánovala dostať, ale nejak som na to aj zabudla, až do kým mi moja spolužiačka povedala, že ju má doma. Hneď som ju donútila aby ju doniesla. Splnil sa mi, taký malý sen. Konečne som sa dozvedela niečo viac o Demovi.

Hodnotenie: Tejto knihe dávam:

A to kvôli tomu, že mi vadilo, že najskôr to bolo podľa roku a potom zrazu skákali a ja som nevedela kde som a čo som.

Toto je k tejto knihe všetko.
Ahoj pri ďalšom článku.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára