štvrtok 31. decembra 2015

Jano Hargaš - Zachráň ma

Hello people,
K tejto knihe vám nepridám ani úryvky. Nebolo by to moc vhodné. A hlavne Šťastný nový rok :)


O knihe: Kniha je v tvrdej väzbe a má 288 strán
Kniha je rozprávaná z viacerých pohľadov, ale hlavne z pohľadu Lucie. Redaktorky z novín, tety, sestry, dcéry a kamarátky. Lucia je študentka na vysokej škole ako každá iné. Až do kým nestrávi víkend u rodičov so svojou sestrou a neterou. V tedy zistí, že má jej neter problém. Dosť veľký problém.

Môj názor: Kniha sa začala dosť divne, ale fakt že dosť. Myslela som, že po prvej kapitole knihu odložím. Keď som sa, ale premohla v pokračovaní, zistila som, že to nie je zlé. Až na niektoré kapitoly, cez ktoré som mala pocit, že knihu odložím. Do polky knihy bola kniha taká normálna a v podstate sa tam skoro nič nedialo. V polke knihy sa to však zmenilo a ja som ju nedokázala odložiť. Musela som ju dočítať a zistiť ako to skončí. Aj keď to skončilo s vetou pokračovanie v druhej knihe. Skončilo to celkom dobre a nepotrebujem pokračovanie, ktoré ešte stále nevyšlo aj keď je písané, že vyjde v decembri 2012. Vôbec mi to nevadí.

Spisovateľ má celkom normálny štýl písma a svojou detektívkou sa vás snaží furt presvedčiť, kto je na vine. Typujete a typujete až sa neviete rozhodnúť kto to je. Na knihe mi dosť vadilo, že má strašne dlhé kapitoly a niekedy ich fakt chcete už dočítať, ale stále nemôžte lebo autor začne všetko zamotávať a prekrúcať, a keď už ste konečne na konci kapitoly musíte rozčítať ďalšiu.

Autor ma fakt prekvapil na to, že je to slovenský spisovateľ píše fakt zvrátené veci a niekedy som myslela, že nie je moc v poriadku a niekde sa mu pokazilo nejaké koliesko. Aj napriek tomu, sa mi potvrdilo, že slovenský autori vedia písať aj dobre, a že to s nimi nemám vzdávať.

Hodnotenie: Tejto knihe dávam:


Túto knihu moc neodporúčam, iba osobám, ktoré sa zmieria s nie peknými vetami o detskom zneužívaní.  


Toto je všetko k tejto knihe.
Ahoj pri ďalšom článku.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára