utorok 15. decembra 2015

Mesiac s knihou #8

Hello people,


Za minulý mesiac sa mi podarilo prečítať tri knihy. Rozčítané mám štyri.




Minulý mesiac som začala s úžasnou knihou Nech sneží. Kniha bola fakt krásna, a keď bude sneh, tak atmosféra k nej bude ešte lepšia. Recenziu nájdete tu.

Pokračovala som tiež dobrou knihou Príď sa so mnou rozlúčiť, na ktorú recenziu nájdete tu
A mesiac som ukončila knihou Demitra 38, na ktorú recenziu nájdete tu.
Tento mesiac som stihla rozčítať knihu Labyrint: Útek. 51/349
Taktiež som sa dosť posunula v knihe Pán Prsteňa 161/453.

Ostatné ostalo po starom Pýcha a Predsudok 186/416.
The Perks of Being a Wallflower 160/231.

Tak to sú všetky rozčítané a dočítané knihy. 
Fakt by som ich už rada dočítala. Verím, že aspoň polku cez prázdniny dočítam. 
Tak Ahoj pri ďalšom článku. 

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára