sobota 30. januára 2016

Paulo Coelho - Alchymista

Hello people,

O audioknihe: Audiokniha má 4 hodiny a 28 minút. Číta ju Lukáš Hlavica.
Jednoduchý rozprávkový príbeh o pastierovi Santiagovi, ktorému a prisní sen o veľkom poklade, ktorý sa rozhodne ísť hľadať. Po mnohých prekážkach poklad nájde tam, kde ho nečaká a odhalí aj niečo viac: zistí čo je skutočné šťastie a hlavne sa naučí počúvať vlastné srdce, pretože to je hlavná podstata života a povedie nás tou správnou cestou. 

Môj názor: Paulo Coelho. Je málo ľudí, ktorí ho nepoznajú a ešte menej, ktorí nečítali jeho diela. Po dlhom počúvaní, aký je Paulo super som sa rozhodla, že si vypočujem aspoň audioknihu. To som nečakala, že ma kniha tak zaujme a budem ju počúvať až do konca. Neviem prečo, ale táto audiokniha ma oslovila a videla som v tom toľko skutočných vecí.  

Pán Lukáš Hlavica, ktorý čítal príbeh mal neskutočne príjemný hlas, a preto aj jemu pripisujem zásluhu za zo, ako sa mi kniha páčila. Knihu si určite prečítajte alebo aspoň vypočujte. Predsa je len od známeho vychvalovaného autora. A ako ho budem prezentovať ja? Určite to nebolo moja posledná kniha od neho. A vždy ho budem rada spomínať medzi rečou.

Hodnotenie: Tejto knihe dávam:



Za audioknihu Ďakujem Audioteka.
Vy si ju môžte zakúpiť tu.


To je k tejto audioknihe všetko.
Ahoj pri ďalšom článku.




Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára