utorok 23. februára 2016

Marek Herman - Najděte si svého Marťana

Hello people,



O knihe: Kniha má mäkkú väzbu a má 236 strán
Čo ste vždycky chceli vedieť o psychológií, ale v škole vám to nepovedali.

Môj názor: Psychológia je niečo, čím sa svet bude zaoberať až do jeho konca. Mňa osobne psychológia dosť zaujíma, a tak som sa rozhodla siahnuť práve po tejto knihe. Kniha ma fakt ohúrila, nečakala som, že ma zaujme až tak. Našla som tam veci, ktoré ma donútili chytiť do ruky zvýrazňovač a veci, ktoré sa zdali mne dôležité zvýrazniť. Kniha je teda v podstate celá zelená, ale nevadí mi to. Asi prvá a posledná kniha, do ktorej som písala :D. 

V knihe ma oslovil určite štýl autorového písania. Nie je to ako keď sedíte v škole a musíte počúvať učiteľa, ktorý sa vám snaží niečo vnútiť do hlavy. Toto bolo ako keby vás chcel informovať, takým štýlom, že aj keby ste nechceli, tak si niečo zapamätáte. Ďalšie plus knihy určite boli obrázky, ktoré sa v knihe nachádzajú. A nakoniec? Na konci každej kapitoly sa nachádza zhrnutie, čo ste mohli nájsť v tejto kapitole. 

U knihy som však našla aj menšie chybičky. Najviac mi asi vadilo, že sa niektoré veci opakovali. Napríklad v prvej kapitole bolo niečo napísané a v druhej bolo presne to isté od slova do slova. Mala som pocit, že sa mi pretočili strany, ale stalo sa to len párkrát. 

Kniha mi však pomohla pochopiť pár veci a tiež mi dala niečo do budúcna. Takže ak vás zaujíma psychológia a chceli by ste o nej niečo vedieť, tak určite túto knihu odporúčam.

Hodnotenie: Tejto knihe dávam: 


Za knihu Ďakujem e-knihkupectvu MegaKnihy
Vy si knihu môžte kúpiť napríklad aj tu.

Tak to je všetko k tejto knihe.
Ahoj pri ďalšom článku. 




Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára